One comment on “Isu orang miskin Pulau Pinang terima duit dari sumbangan judi, apa masalahnya.

  1. orang melayu ni suka cari isu yg remeh temeh org miskin kenalah bantu tak kirala apa2 bantuan dari apa2 bangsa pun,wang ke,beras ke,susu ke yg penting ada yg nak menyumbang daripada yg dapat duit kononnya bersih cekap amanah tapi kedekut taik idung masin tengok org miskin bila terima bantuan mcm2 dok kata kat kwn tu tapi yg mengata tu huloq pun tak pirah…ubahla sikit melayu oiii..syukurla ada juga bangsa yg nak membantu kalau nak kira selidik byk yg haram dari yg halal,kita guna duit kertas ada darah babi melekat kat duit sampai kat tangan kita takan nak buang kot duit tu,setiap kali dapat gaji kita wajib kena samak duit tu pikir2la melayu..rasa was2 itu dari syaitan rasa yakin itu dari insan yg beriman..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s